.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايجاد شغل براي 127 بابلي در هفته دولت

رئيس اداره برنامه‌ريزي و عمراني فرمانداري بابل از ايجاد شغل براي 127 نفر در بابل با افتتاح 36 پروژه عمراني، توليدي و صنعتي اين شهرستان در هفته دولت خبر داد.
به گزارش خبرنگار شمال نيوز از بابل، رجب مولايي رئيسي در حاشيه افتتاح پروژه‌هاي عمراني بابل در جمع خبرنگاران گفت: در هفته دولت با افتتاح 36 پروژه عمراني، توليدي و صنعتي در بابل براي 127 نفر شغل ايجاد شده است.
وي افزود: با حمايت و توجه‌اي كه دولت‌هاي نهم و دهم نسبت به رشد فعاليت‌هاي عمراني در سطح كشور داشته فعاليت‌هاي عمراني شهرستان بابل نيز از رشد 30 درصدي برخوردار بوده است كه در آينده نزديك شاهد افتتاح پروژه‌هاي بزرگ عمراني در سطح شهرستان بابل باشيم.
رئيس اداره برنامه‌ريزي و عمراني فرمانداري بابل تصريح كرد: تا پايان هفته دولت 36 طرح عمراني، صنعتي و توليدي با اعتباري بالغ بر 168 ميليارد ريال در بابل به بهره‌برداري مي‌رسد كه اين پروژه‌ها شامل 12 پروژه حمل و نقل، دو پروژه صنعت و معدن، شش پروژه انرژي، يك پروژه تربيت بدني، 9 پروژه جهاد كشاورزي، دو پروژه رفاه و تامين اجتماعي، يك پروژه مسكن و پنج پروژه توليدي و صنعتي است.
مولايي با اشاره به اينكه با حمايت دولت افتتاح پروژه‌هاي عمراني بابل در بخش كشاورزي و حمل و نقل رشد چشمگيري داشته است، بيان داشت: 12 پروژه حمل و نقل و 9 پروژه جهاد كشاورزي تا پايان هفته دولت در بابل افتتاح مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد:علاوه بر طرح‌هايي كه در هفته دولت سال جاري افتتاح مي‌شود پروژه‌هاي مسكن مهر ديوا در بخش بندپي غربي، ساختمان دهياري روستاهاي چهره درونكلا شرقي و كاردركلا از توابع بخش بابلكنار آماده كلنگ‌زني است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.